4 გზა კანდიდატების მოსაზიდად

გიჭირთ სამსახურში შესაბამისი კანდიდატების აყვანა? დასაქმების პლატფორმების მატებასთან და საქართველოში ონლაინ ვაკანსიების რაოდენობის ზრდასთან ერთად, დამსაქმებლები დიდ კონკურენციაში არიან, აღმოაჩინონ საუკეთესო ტალანტები. თუმცა, შიშის საფუძველი არ არსებობს! ამ სტატიაში, ჩვენ გაგიზიარებთ ოთხ ყველაზე ეფექტურ გზას მეტი კანდიდატის მოსაზიდად და შესაფერისი თანამშრომლის საპოვნელად.

სწორი გუნდის წევრის პოვნა შეიძლება რთული აღმოჩნდეს, განსაკუთრებით მაშინ, თუ ნიშური პოზიციის შევსებას ცდილობთ. როგორც წესი, დამსაქმებლები ხშირად აწყდებიან გამოწვევას, იპოვონ კვალიფიციური კანდიდატები შესაბამისი გამოცდილებითა და უნარებით კონკრეტული ვაკანსიებისთვის. კონკურენცია დიდია, შესაბამისად, აუცილებელია გქონდეთ კანდიდატის მოზიდვის ეფექტური სტრატეგია, რათა ვაკანსიისთვის საუკეთესო მათგანი აღმოაჩინოთ და დააინტერესოთ.

დღეს ჩვენ განვიხილავთ ოთხ ძირითად მეთოდს მეტი კანდიდატის მოსაზიდად. პირველ რიგში, ჩვენ ვისაუბრებთ თქვენი ვაკანსიის აღწერილობის დახვეწაზე, რათა უფრო მიმზიდველი გახდეს პოტენციური კანდიდატებისთვის. შემდეგ, გაგიზიარებთ რჩევებს კონკურენტული ანაზღაურებისა და უპირატესობების შეთავაზების შესახებ, რათა თვალშისაცემი გახდეს თქვენი წინადადება. ასევე, ჩვენ გიჩვენებთ დამსაქმებლის ბრენდირების გზებს, როგორ წარმოაჩინოთ თქვენი კომპანიის კულტურა და ღირებულებები ისე, რომ საუკეთესო ტალანტები დაინტერესდნენ თქვენით. ბოლო ნაწილში ჩვენ წარგიდგენთ ინოვაციურ და თანამედროვე დასაქმების პლატფორმა, Hiver-ს, რომელიც მეტი კანდიდატის მოზიდვაში დაგეხმარებათ. მიუხედავად იმისა, აქვეყნებთ ონლაინ ვაკანსიებს საქართველოში თუ ადგილზე მუშაობისთვის ეძებთ კადრებს, ეს რჩევები მოგცემთ მეტ სიცხადეს, თუ როგორ იპოვოთ შესაბამისი პროფესიონალები ყველა ტიპის პოზიციისთვის.

გზა 1: დახვეწეთ თქვენი სამუშაოს აღწერილობა

როდესაც საქმე ეხება ვაკანსიაზე სწორი კანდიდატის შერჩევას, მნიშვნელოვანია გქონდეთ მკაფიო და ლაკონური აღწერილობა. სწორად განსაზღვრული სამუშაოს აღწერა არა მხოლოდ გადამწყვეტია შესაბამისი ტალანტის აღმოჩენისთვის, არამედ აჩქარებს დაქირავების პროცესსაც. პოზიციისა და მოთხოვნების დეტალური გადმოცემით, კანდიდატებს შეუძლიათ სწრაფად დაადგინონ, არის თუ არა სამუშაო მათთვის შესაფერისი.

ვაკანსიის ეფექტური აღწერილობის შესაქმნელად, ხაზი გაუსვით პოზიციის ძირითად პასუხისმგებლობებსა და მოთხოვნებს. იყავით მკაფიო და კონკრეტული სასურველი უნარების, კვალიფიკაციისა და გამოცდილების შედგენისას. დარწმუნდით, რომ წარადგინეთ დეტალური მიმოხილვა კომპანიის კულტურის, სამუშაო გარემოსა და ნებისმიერი შეთავაზებული სარგებელის შესახებ, რათა ვაკანსიის შესახებ მაქსიმალურად სრულყოფილი სურათი შექმნათ. აღსანიშნავია, რომ კარგად დაწერილი ვაკანსიის აღწერა უნდა იყოს ლაკონური, მკაფიო და ინდუსტრიული ჟარგონისგან თავისუფალი.

ვაკანსიაზე სწორი კანდიდატების მოსაზიდად მნიშვნელოვანია, რომ სამუშაოს აღწერილობა ერგებოდეს თქვენს იდეალურ კანდიდატს. ამისთვის ერთ-ერთი საუკეთესო გზაა, მიმართოთ სამიზნე აუდიტორიას პირდაპირ. მაგალითად, თუ თქვენ ასაქმებთ დამწყებ კანდიდატს რომელიმე პოზიციაზე, შეიძლება გამოიყენო ისეთი მიდგომა, რომელიც ხაზს გაუსვამს ტრენინგსა და განვითარების მეტ შესაძლებლობებს. მეორე მხრივ, თუ თქვენ ეძებთ უმაღლესი დონის აღმასრულებელს, შეგიძლიათ ისარგებლოთ უფრო დახვეწილი ენით და აღნიშნოთ თქვენი კომპანიის მოღვაწეობა. სამუშაოს აღწერილობის იდეალურ კანდიდატზე მორგებით, თქვენ ზრდით დაინტერესების შანსებს იმ აპლიკანტებისათვის, რომლებიც საუკეთესოდ შეესაბამებიან კონკრეტულ პოზიციას.

გზა 2: შესთავაზეთ კონკურენტული ანაზღაურება და უპირატესობები

კანდიდატებს სურთ დარწმუნდნენ, რომ მათი დრო და გამოცდილება ფასდება და რომ ისინი დაჯილდოვდებიან თავიანთი მუშაობისთვის. როდესაც აპლიკანტები ხედავენ, რომ თქვენ სთავაზობთ არა მხოლოდ სამსახურს, არამედ კარიერას უპირატესობებით, ისინი უფრო მეტ ინტერესსა და ენთუზიაზმს ავლენენ. 

შესთავაზეთ კონკურენტული ხელფასი და უპირატესობები, დაიწყეთ ინდუსტრიის სტანდარტებისა და თქვენი კონკურენტების სტანდარტების შესწავლა. კვალიფიციური კანდიდატების მოსაზიდად აუცილებელია ბაზარზე შესაბამისი ანაზღაურებისა და პირობების უზრუნველყოფა. გარდა ამისა, განიხილეთ უნიკალური წინადადებები, მაგალითად, როგორიცაა მოქნილი სამუშაო გრაფიკი, პროფესიული განვითარების შესაძლებლობები, ასევე თანამშრომლების კეთილდღეობის პროგრამები. ეს კანდიდატისთვის შესაძლოა დიდი სტიმული აღმოჩნდეს, დაინახონ ვაკანსიის ღირებულება ანაზღაურების მიღმა.

ვაკანსიის აღწერილობაში ხელფასის, პრემიებისა და შეღავათების მკაფიო აღნიშვნა დაგეხმარებათ იმ კანდიდატების მოზიდვაში, რომლებიც ნამდვილად არიან დაინტერესებულნი კონკრეტული პოზიციით. თუ კანდიდატი გრძნობს, რომ ვერ ხედავს სრულ საერთო სურათს, შეიძლება თავი შეიკავოს განაცხადის გამოგზავნისგან, ან მიიღოს თქვენი სამუშაო შეთავაზება და პარალელურად, განაგრძოს ძიება სასურველი სამუშაოს საპოვნელად. დამატებით, გამჭვირვალობამ შეიძლება ხელი შეუწყოს ნდობის ჩამოყალიბებასა და დასაწყისშივე დამსაქმებელსა და თანამშრომელს შორის პოზიტიური ურთიერთობის დამყარებას.

ასე რომ, საქართველოში ონლაინ ვაკანსიების განთავსებისას, კონკურენტული ანაზღაურებისა და უპირატესობების შეთავაზება შეიძლება გადამწყვეტიც კი აღმოჩნდეს თქვენს ვაკანსიაზე სწორი კანდიდატების მოსაზიდად.

გზა 3: კონცენტრირდით დამსაქმებლის ბრენდინგზე

დღევანდელ კონკურენტულ სამუშაო ბაზარზე, ძლიერი ბრენდის ქონა უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე ოდესმე. ეს გეხმარებათ გამოირჩეოდეთ კონკურენტებისგან და მიიზიდოთ შესაბამისი კანდიდატები თბილისში ან თუნდაც მსოფლიოს ნებისმიერი წერტილიდან.

თქვენი ბრენდის განვითარებისა და პოპულარიზაციისთვის საჭიროა გასაზღვროთ კომპანიის მისია და ღირებულებები. ჰკითხეთ საკუთარ თავს, რა განასხვავებს თქვენს ფირმას დანარჩენებისგან და როგორ შეგიძლიათ ამის ეფექტურად გადმოცემა პოტენციურ კანდიდატებთან. მაგალითად, თუ თქვენი კომპანია ათავსებს მუშაობისა და ცხოვრების ბალანსს, დარწმუნდით, რომ ვაკანსიაში აღნიშნავთ ამ ფაქტორს.

დამსაქმებლის ბრენდის პოპულარიზაციის კიდევ ერთი გზა კომპანიის ისტორიის გაზიარებაა. მოყევით თქვენი ფირმის დაარსების შესახებ, გადმოეცით საკვანძო ეტაპები და მიღწევები. ამით კანდიდატები მეტს შეიტყობენ თქვენი ფირმის კულტურისა და ღირებულებების შესახებ.

წაახალისეთ თქვენი თანამშრომლები, გააზიარონ Hiver-ზე პირადი პოზიტიური გამოცდილება კომპანიის შესახებ თქვენს პირად პროფილზე. ეს ხელს შეუწყობს პოტენციურ კანდიდატებთან ნდობის ჩამოყალიბებას და მათ წარმოდგენას შეუქმნის ორგანიზაციაში მუშაობის შესახებ.

დარწმუნდით, რომ თქვენი ვაკანსიის აღწერები, შერჩევისა და გასაუბრების პროცესი ზუსტად ასახავს კომპანიის ღირებულებებსა და კულტურას. ძლიერი ბრენდის შემუშავებით, შეგიძლიათ მიიზიდოთ საუკეთესო კანდიდატები და ჩამოაყალიბოთ  პროფესიონალებისგან შემდგარი გუნდი. გახსოვდეთ, რომ დამსაქმებლის ბრენდინგი მუდმივი პროცესია და მას გარკვეული დრო და ძალისხმევა სჭირდება. თუმცა, თქვენი მონდომებით შეგიძლიათ შექმნათ კონკურენტებისგან განსხვავებული ფორმატი, რომელიც მიიზიდავს საუკეთესო ტალანტებს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით.

გზა 4: გამოიყენეთ Hiver

Hiver-ის, ინოვაციური და თანამედროვე დასაქმების პლატფორმით სარგებლობა შესანიშნავი მეთოდია თქვენი ბიზნესისთვის საუკეთესო ტალანტების ყურადღების მისაპყრობად. სისტემაში თქვენ შეგიძლიათ მარტივად განათავსოთ შეუზღუდავი რაოდენობის ვაკანსიები, მოიძიოთ კანდიდატთა ულიმიტო პროფილები, გამოიყენოთ აპლიკანტების მონიტორინგის სისტემა, მარტივად დაუკავშირდეთ ყველა განმცხადებელს, დაგეგმოთ ინტერვიუები პირდაპირ პლატფორმიდან და მიიღოთ ავტომატური შეტყობინებები შესაბამისი კვალიფიკაციის მქონე ადამიანებზე.

Hiver–ის მთავარი ფუნქციონალები პლატფორმას ერთ-ერთ ყველაზე ეფექტურ დასაქმების ადგილად აქცევს საქართველოში, როგორც პირდაპირ/ოფისში მომუშავე პოზიციებზე, ასევე ონლაინ დასაქმებისთვის. მოწინავე საძიებო ფილტრები საშუალებას გაძლევთ სწრაფად და მარტივად იპოვოთ შესაფერისი კანდიდატი, ხოლო თანამედროვე ინტერფეისი ინტერვიუების მართვის პროცესს ადვილსა და სასიამოვნოს ხდის. მონიტორინგის სისტემის საშუალებით თქვენ ადვილად ადევნებთ პროგრესს თვალყურს, აორგანიზებთ აპლიკაციებს და გზავნით შეტყობინებებს სწრაფად და ეფექტურად.

გარდა ამისა, Hiver უზრუნველყოფს შედეგებს დასაქმების მიმდინარეობის პროცესში, მაგალითად განმცხადებლების რაოდენობასა და დაქირავების ხანგრძლივობას. ეს ინფორმაცია შეგიძლიათ პოტენციური კანდიდატების შესახებ უფრო პროდუქტიული გადაწყვეტილებების მისაღებად გამოიყენოთ. გარდა ამისა, შესაძლებლობა გაქვთ ნახოთ მიმოხილვები წინა დამსაქმებლებისგან, რათა მიიღოთ მაქსიმალურად სწორი გადაწყვეტილება.

იმისთვის, რომ გახდეთ Hiver-ის ნაწილი, შექმენით ანგარიში და დაიწყეთ პლატფორმის ყველა მახასიათებლისა და პრივილეგიის გამოყენება. სისტემის მეშვეობით თქვენ მარტივად დაუკავშირდებით ყველა განმცხადებელს, დაგეგმავთ გასაუბრებებს და იპოვით სწორ ადამიანებს თქვენი ვაკანსიისთვის.

რომელი მეთოდია საუკეთესო?

ნიჭიერი კანდიდატების მოზიდვა შესაძლოა რთული და დამღლელი პროცესი აღმოჩნდეს. თუმცა, ზემოთ ჩამოთვლილი რჩევების დახმარებით, დამსაქმებლებისთვის აპლიკანტთა დაინტერესებისა და გადაწყვეტილების მიღების პროცესი ბევრად უფრო შემსუბუქდება.

ვაკანსიის აღწერილობების დახვეწა, ასევე დამსაქმებელთა ბრენდინგზე ფოკუსირება ხელს უწყობს სამუშაოს უფრო მიმზიდველად წარდგენას, ამასთანავე პოტენციურ კანდიდატებს აქვთ პოზიციისა და კომპანიის ზუსტი სურათის დანახვის შესაძლებლობა. კონკურენტუნარიანი ანაზღაურებისა და წახალისებების შეთავაზება ხელს შეუწყობს სწორი ტალანტების დაინტერესების ზრდას, Hiver კი უზრუნველყოფს დამსაქმებლებს მარტივად იპოვონ, დააორგანიზონ და შეაფასონ პოტენციური თანამშრომლები. პლატფორმის ინსტრუმენტებით, თქვენ შეგიძლიათ სწრაფად აღმოაჩინოთ საუკეთესო კანდიდატები თქვენი კომპანიისთვის, როგორც თბილისში, ასევე მსოფლიოს ნებისმიერ წერტილში.

ამ ოთხი სტრატეგიის ერთობლიობა ხელს შეუწყობს დამსაქმებლებს იპოვონ სწორი კანდიდატი მათი ვაკანსიისთვის და შექმნან წარმატებული სამუშაო გარემო. ასე რომ, ნუ დაიცდით დიდხანს, გამოიყენეთ მიღებული მიმართულებები მეტი საუკეთესო ტალანტის მოსაზიდად.